Доставка і оплата

Правила 1.1. від 17.11.2019

1. Прийом замовлення

1.1. Підтвердженням факту прийняття замовлення на нашому сайті, є повідомлення про прийом замовлення, отримане на адресу електронної пошти (e-mail) та sms, вказану вами при оформленні замовлення. Якщо Ви не отримали таке повідомлення, Ваше замовлення не прийнято і недоступно нам для обробки (ми його не бачимо).

1.2. Наша система покупок автоматизована, при прийомі замовлення, так і в подальшому, зміни статусів замовлення, номер накладної та інше, вам буде приходити SMS від абонента 'Lucky Flies”, у разі збоїв системи з номерів телефонів вказаних на сайті в розділи контакт. Все електронне листування відбуваються з домена luckyflies.com.ua, тобто усі листи мають назву - ім’я@luckyflies.com.ua

1.3. Після прийняття замовлення ми його комплектуємо (як правило, протягом доби, але у деяких випадках нам треба до 3 діб, так як може бути що товар знаходиться в іншому нашому магазині), після чого на вказаний Вами в замовленні e-mail або sms на ваш телефон, буде відправлено повідомлення з сумою і реквізитами платежу. Якщо протягом доби-двох після оформлення замовлення Ви не отримали таке повідомлення, будь ласка, перевірте папку "Спам" у своїй електронній пошті, або зателефонуйте нам. Будь ласка, читайте новини, можливо бувають ситуації, що ми на рибалці, чи проводимо якийсь то захід, то не зможемо відповісти, заздалегідь приносимо свої вибачення.

1.4. Замовлений вами товар бронюється на 3 (три) робочих дні. Протягом зазначеного терміну Ви можете змінити способи оплати та доставки, або відмовитись від замовлення. Якщо протягом зазначеного строку ви не зробили оплату, та не відповідаете на наші дзвонки ваше замовлення анулюється, та

1.5. Замовлення приймаються тільки в електронному вигляді, але є виключення, ми приймаємо замовлення на одиничний товар по телефону.

2. Оплата

2.1. Оплатити замовлені товари ви можете готівкою (при самовивозі), або через термінал карткою, або банківським переказом. Ми відправляємо тільки постійним клієнтам замовлення післяплатою. Якщо вас не влаштовує попередня оплата замовлення - ласкаво просимо в наш магазин, ми завжди із задоволенням чекаємо покупців.

2.2. Якщо ви маєте дисконтну картку, ваша знижка буде врахована в повідомленні про оплату.

2.3. При оплаті банківським переказом вам буде необхідно в будь-якому банківській установі провести оплату відповідно до відправленими вам по електронній пошті, чи sms даними. Витрати на здійснення переказу грошей оплачуються вами. Як правило, ми пропонуємо і приймаємо оплату на банківську картку Приватбанку.

2.4. При розрахунку термінів відправки товарів просимо враховувати час, необхідний банкам для зарахування Ваших грошей на наш розрахунковий рахунок.

2.5. Оплата вами замовлення є акцептом (повним і безумовним прийняттям) Правил і умов продажу нашого магазину.

3. Доставка

3.1. Самовивіз. Виберіть цей спосіб, якщо вам зручно самостійно забрати його з магазину в м.Києві. Додайте замовлення і узгодьте час вашого приїзду в магазин (г. Київ, ул. АкадемікаТуполєва 50/20, 3-й поверх). Час роботи магазину - з 10-00 до 20-00, в неділю - до 17-00.

3.2. Відправлення товарів за межі міста Київ проводиться протягом 1-3 робочих днів з моменту зарахування грошей на наш розрахунковий рахунок (на картку). Замовлення відправляються двічі на тиждень (як правило, у вівторок і четвер), можливий день у день.

3.3. Доставка товарів по місту Київ, та за його межи здійснюється головним чином з використанням послуг кур'єрською (поштової) служби "Нова Пошта".

3.4. За замовчуванням пересилання всіх товарів, що відправляються службою страхується на суму купівлі. Ви можете відмовитися від оплати страховки (обов'язково вкажіть це в коментарях при оформленні замовлення), але в цьому випадку ми не несемо ніякої відповідальності за товар, а перевізник тільки на суму яка вказана при декларуванні.

3.5. Для кур'єрської доставки по території України ми можемо використовувати послуги практично будь-якого обраного вами перевізника (визначається в кожному конкретному випадку). В цьому випадку, ймовірно, ми попросимо вас оплатити наші додаткові витрати на упаковку і транспортування по Києву.

3.6. Ми не обмежуємо вас у виборі способу доставки. Якщо вам зручний певний спосіб (поїздом, “Автолюксом”, “Нової поштою”, інший бажаної вами кур'єрською службою і т.д.) - вкажіть це у додатковій інформації при оформленні замовлення, і ми докладемо максимум зусиль для виконання ваших побажань. Проте, ми залишаємо за собою право відмовитися від відправки замовлення через обраного вами перевізника.

3.7. Доставка службою “Нова Пошта” враховується з 15.11.19 в суму платежу за товар. В sms та e-mail ви отримуєте підсумкову суму з урахуванням суми за товар, та суми за доставку. Як що ви бажаєте відмовитесь від попередньої оплати за доставку, попередьте нас будь ласка в коментарі при здійснення замовлення.

3.8. При самовивозі товара, який був оплачений раніше банківським переказом або іншим методом видається виключно за пред'явленням документа, що посвідчує особистість (паспорт, водійські права, пенсійне посвідчення, військовий квиток, закордонний паспорт), і документа, що підтверджує оплату, особі, яке оплатило товар.

3.9. Ви маєте повне право щодо повернення / заміни товару, надані чинним законодавством України. Якщо повернення / заміна товару не пов'язані з браком в товарі, вам необхідно буде оплатити всі витрати, пов'язані з пересилкою товарів.

3.10. Доставка за межі України проводиться за допомогою державної поштової служби "Укрпошта". Але ми не обмежуємо вас у виборі кур'єрських служб. Вартість доставки додається до вартості товару.

 

Дякуємо за вибір нашого магазину!

Правила 1.1. вступають в дію з 0 годин 17.11.2019